Review @softsapun



Pozdrav drage moje!
Vecina vas zna da je obozavam prirodnu kozmetiku ,pa tako i sapune.
Pa sam tako sklopila sardanju sa dragim @softsapun (klikni na naziv i uci ces na njihov instagram profil).

Usput ja imam instagram profil na kojem sam aktivnije i takodje izbacujem recenzije tako da bacite pogled KLIKNI OVDE .
Sve sto su mi poslali je preslatko i prirodno.

A sto se tice sadrzaja:

1.Sapun za telo limun-eukaliptus

Ovaj sapun ima divan miris.
Mirise letnje i osevezavajuce .
Ovaj sapun sadrzi prirodna ulja kao sto su palmino,kokosovo,maslinovo i ricinusovo.
Dubinski cisti kozu i NE isusuje je.
Hrani je i obezbedjuje joj prirodni sjaj.
Miris ne ostaje na telu posle ispiranja.
Pored prirodnih ulja ovaj sapun sadrzi etarska ulja limuna , eukaliptusa i sibirskog bora.


2.Sapun za telo med-ovas

Za razliku od prethodnika ovaj sapun sadrzi komadice ovasa sto pruza efekat slican pilingu.

Ovaj sapun je na bazi meda .
Upotrebom ovog sapuna koza mi je bila dosta mekana i takodje jako cista.
Takodje sadrzi prirodna ulja kao i prosli sapun.
Za dodatni miris i negu ovaj sapun sadrzi i etarska ulja lavande i cajnog drveta.

3.Sapun za lice aktivni ugalj

Ovaj sapun me je odusevio i 100% zavrsava u mojim favoritima za mesec maj.
U pitanju je sapun koji sadzi aktivni ugalj zbog cega je crne boje.
Aktivni ugalj cini cuda nasem telu pa tako i licu za sta je ovaj sapun namenjen.
On dubinski cisti kozu i daje joj savrsen  i prirodni sjaj.Pogodan je za sve tipove koze i ne isusuje kozu.
Pored aktivnog uglja sadrzi ista prirodna ulja kao i prosli.
Osim tih ulja sadrzi i etarska ulja bosiljka,cajnog drveta i sibirskog bora sto daje osvezavajuci i cist miris.
Meni je pomogao oko sredjivanje moje problematicne T-zone.


Svaki ovaj sapun je dobijen hladnim procesom saponifikacije od brojnih prirodnih ulja (maslinovo, palmino, kokosovo, ricinusovo).
Sve preporuke , a ako bi trebalo da biram samo jedan to bi bio onda  sapun za lice sa aktivnim ugljem koji me je odusevio.
Vasa

Коментари

Популарни постови са овог блога

Economic parfums I Yes or not ?

Recenzija -Puzzle proizvoda

Max factor 2000 caloria vs golden rose maxim eyes mascara