Recenzija -Puzzle proizvoda

Puzzle proizvodi!


Cao lepotice! Dobrodosle u moj novi post! Danas sam odlucila da napisem recenziju o par proizvoda koji sprecavaju nasatnak bubuljica i slicno, a to su Puzzle proizvodi!

1.Ambalaza

Sto se tice samih proizvioda ja posedujem 2.
A to su antibakterijski korektor u stiku i antibakterijska krema !
Svidja mi se dizajn ambalaze !Jednosatvno belo pakovanje za njihovim logom i sa puzlicom , s tim sto se na kremi nalaze njihova zastitna lica (jedan momak i jedna devojka)... Sto se tice militraze i gramaze krema dolazi u tubi od 50 ml , a korektor u stiku od 4,9 g!









Svi njihovi proizvodi su namenjeni protiv bubuljica i akni! 

Krema je takodje i hidratantna , sto je jako bitno za nasu kozu!
Krema se koristi tak osto se direktn onanese na bubuljicu ili aknu.
Mogu vam  reci nakon 2 upotrebe bubuljice su mi nestale!
Naravno ponovo se jave ali ne na isto mesto sto je normalno za moju kozu!
Ocena kreme: 10/10

Korektor se nalazi samo u jednoj nijansi koja je  po meni mnogo svetla , pa je ne koristim svakodnevno , nego samo uvece pred spavanje ! To je jedina mana... Sto se tice dobre strane koja  100% pobedjuje , to je sama tesktura koja mi se puno , puno svidja!
Inace on se takodje nanosi direktno na bubuljicu ili aknu.
On isusuje i tako sprecava nastanak novih bubuljica .
Ocena: 9/10 , zbog nijanse, meni je mnogo svetla!

3.Miris

Meni je mnogo vazno kako krema ili proizvod koji nanosim na lice mirise! Ne volimi i ne podnosim jake mirise ... Ova dva proizvoda mirisu da kazem jako cisto! Prijatan, nezan i osvezavajuci miris.
Oba proizvoda mirisu isto i za miris dobijaju 10!

4.Ostali njihovi proizvodi , cene i mesto gde se mogu naci


Oni imaju jos dosta proizvoda , stim i jednu kolekciju ,koja cu samo navesti , jer mi se jos nije ukazala prilika da ih isprobam tako da cu ih uskoro kupiti.Sve ove proizvode mozete u bilo kojoj apoteci, pa cak umarketima , Mile prom, Maxi , Idea...

1.Antibakterijski puder u prahu
Cena:od 190 do 200 dinara







2.Antibakterijski gel za umivanje

 Cena:od 220 do 250 dinara







3.Antibakterijski losion
Cena:od 290 do 310 dinara







4.Hidratantna antibakterijska krema
Cena:od 180 do 200 dinara







5.Antibakterijski stik-korektor
Cena: od 150 do 200 dinara







6. Antibakterijski sapun

Cena:od 90 do 100 dinara








Kao sto mozemo primetiti cene su jako pristupacne!
To bi bilo to dragi moji! Od mene sve pohvale za njihovu kolekciju 
, pisite u komentarima vase utiske i iskstva!

💮

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Economic parfums I Yes or not ?

Max factor 2000 caloria vs golden rose maxim eyes mascara