Economic parfums I Yes or not ?


Zdravo!
Danas vam pisem recenziju o Economic parfemima.
Vecina nas zna za Calvin Klein , Dior, Chanel ,itd.. parfeme koji su jako popularni a i skuplji na trzistu.
Ako je neko ikada pozeleo da ima neki poznatiji i kvalitetniji parfem obicno bi problem predstavljala cena.
Medjutim danas na nasem trzistu mozemo pronaci dosta firmi koje "rekreiraju" te poznate parfeme.
Neke od tih parfema koji su inspirisani skupljim parfemima sam i ja probala , a u pitanju su Economic i 1 Flertov parfem.
Prvo cu vam predstaviti Economic parfeme , a kasnije i taj jedan Flertov.

ECONOMIC parfemi

Pre svega svaki Economic-ov parfem ima i broj po kom ga obelezavaju  .
Tako da danas mozemo lako naci spisak na internetu .
Ja cu vam ostaviti spisak koji sam ja nasla i poredjala po brojevima i pored svakog broja ce pisati po kom poznatom parfemu je radjen i u koje spada .
Moze biti: cvetni, vocni , zacinski ...
Uglavnom videcete  i sami.
Ja posedujem samo 3 Economic-ova parfema .
A to su: 

218- inspirisan Dolce Gabana Light blue parfemom (naravno u mom slucaju je svaki parfem zenski)




249-inspirisan Coco Mademoiselle Chanell parfemom
                                             
                                                                        



319-inspirisan Carolina Herrera Good Girl parfemom


Parfem 218
Kao sto mozete primetiti potrosen je ,a li sam htela da ga ubacim i da kazem svoje misljenje.
Ovaj parfem je dugotrajan i stvarno sam zadovoljna s njim.
Ovaj parfem je idealna za osobe koje vole citrusne mirirse.
U ovom parfemu se najvise oseca limun, zatim jabuka pa i kedar.
Svez , drvenast, vockast i citrusan parfem koji je idealan za izlazke , a i za svakodnevnicu.
Stvarno je lep i spada u jedne od omiljenih parfema.
Ocena:9/10
Dala sam mu 9 jer je to stvar mog ukusa , ako vise volite citrusne parfeme onda je idealan za vas.

Parfem 249



Ovaj parfem je takodje jako dugotrajan.
Meni se ne svidja nesto previse miris , ali je sasvim solidan.
Idealan puderast , citrusni parfem sa biljkom paculi i belim cvecem.
Iskreno ja ga vise koristim za izlaske i vise mi se svidja za tmurnije dane, ali sve je stvar ukusa.
Sto se tice mog ukusa,ovaj parfem je solidan.
Pa je tako ocena - 9/10
Takodje je u pitanju moj ukus.

Parfem 319

Ovaj parfem mi je prelep!
Ovo mi je za sada omiljeni parfem koji imam.
Idealan je za prolece , pa cak mozda i za leto..
Vise je cvetni nego vocni.
Ovo je slatkasti parfem sa neznim mirisem belog cveca.
Badem se takodje moze osetiti kao i kakao.
Kao i svaki parfem i ovaj ima neke zacine koji nisu napadni.
Stvarno me stalno pitaju koji je to parfem.
Takodje je dugotrajan , ali ne i napadan.
Ocena je 10/10

Takodje nesto sto morate znati o ovim parfemima jeste da pazite gde kupujete.
Najbolje uzimajte tamo gde su oni smesteni u hladu , a ne direktno izlozeni Suncu jer tako mogu promeniti mirirs.
Ako predugo stoje ,a nisu korisceni isto se moze promeniti miris.
Meni se to licno nije nikad desilo.
Ja ih kupujem u jednoj parfimeriji u  nasem gradu i kostaju 230 dinara , a mogu biti i vise i manje .
Najvise  250 dinara (barem ovde gde ja zivim).

FLERT PARFEMI
Ovi parfemi mi se uopste ne svidjaju . Koji god da sam pomirisala mi je vise za muskarce nego za zene i ako jasno na bocici pise da je za zene.
Ja sam imala 270 i njega stvarno ne preporucujem.
Ako vi nadjete neki koji lepo mirise i ne gusi javite mi dole u komentarima.

To bi bilo to dole cu vam ostaviti spisak ECONOMIC parfema i pisite dole u komentarima da li je neko od vas probao neki od ovih parfemja i kakvi su vasi utisci.
Vasa 


Economic parfemi  zenski spisak:



10   AMARIGE /  Givenchy - Cvetni

11   ANGEL /  T. Mugler - Orijentalni , Gurmanski

13   1881 CERRUTI  /  N. Cerruti - Cvetni

15   Red DOLCE & GABBANA / D & G - Cvetni , Alheidni

16   GABRIELA SABATINI  / G.Sabatini - Cvetni , Drveni , Mošusni

17   JEAN-PAUL GAULTIER  /  J.P.G - Orijentalni , Cvetni

18   KENZO / Kenzo - Cvetni

19   L’EAU D’ISSEY / Issey Miyake - Cvetni , Vodeni

20   NINA / N.Ricci - Cvetni , Alheidni

21   OPIUM / Y.S.L - Orijentalni , Začinski

22   5-th AVENUE / E. Arden - Cvetni

23   ORGANZA / Givenchy - Orijentalni , Cvetni

25   CHANEL 5 / Chanel – puder cvece mosus

28   VENEZlA/ L. Biagiotti - Orijentalni , Drveni

30   TRESOR / G. Lancome - Orijentalni , Cvetni

33   POEME/ G. Lancome - Cvetni

34   POISON/ Dior - Cvetni

35   EMPORIO ARMANI /G.  Armani - Orijentalni , Gurmanski

38   JUNGLE / Kenzo - Orijentalni , Začinski

40   DOLCE VITA / Dior - Orijentalni , Drveni

43   LA COSTE / Lacoste - Cvetni , Drveni , Mošusni

45   COOL WATER / Z. Davidoff - Cvetni , Vodeni

46   HUGO / H. Boss - Cvetni , Voćni

47   JADOR / Dior - Cvetni , Voćni

48   MAGIE NOIR / Lancome - Cvetni , Chypre

49   NOA / Cacharel - Cvetni , Drveni , Mošusni

202  EDEN / Cacharel - Cvetni

205  HIPNOTIC POISON / Dior - Orijentalni , Gurmanski

206  GUCCI RUSH / Gucci - Voćni

208  BOSS 2 WOMAN / H. - Cvetni , Voćni

209  CERRUTI IMAGE / N. Cerruti - Citrusni , Aromatični

210  CASMIR / Chopard - Orijentalni , Gurmanski

211  MOSCHUS - Močusni

212  BURBERRY LONDON / Burberry - Cvetni , Voćni

213  MOSCHUS EXOTIC LOVE SOPHIE- Mošusni

214  ULTRAVIOLET / P. Rabanne - Orijentalni , Cvetni

215  NAOMI CAMPBELL / N. C. - Cvetni

216  GUCCI RUSH 2 / Gucci - Cvetni , Drveni , Mošusni

217  MIRACLE / Lancome - Cvetni

218  LIGHT BLUE /D & G - Cvetni , Voćni

219  B.U.

220  NAOMAGIC / NAOMI  CAMPBELL. - Cvetni

221  EMPORIO WHITE / G. Armani - Cvetni , Drveni , Mošusni

224  NAOMI  2  / NAOMI  CAMPBELL. – cvece voce

225  LOLITA / L. Lempicka - Cvetni , Voćni , Gurmanski

226  DKNY / D. Karan - Cvetni , Voćni

227  BOLERO / G. Sabatini - Cvetni , Voćni

228  GREEN TEA / Elisabeth Arden - Citrusni , Aromatični

230  SUMMER / G. Sabatini - Orijentalni , Cvetni

231  JOOP / Joop - Orijentalni , Drveni

233  KENZO JUNGLE LE TIGER / Kenzo - Cvetni , Voćni

234  DEEP RED / H. Boss - Cvetni , Voćni orijentalni

235  LAGUNA / Salvador Dali - Cvetni , Voćni

236  ADDICT / Dior - Orijentalni , Cvetni

237  SENSI / G. Armani - Cvetni , Orijentalni

238  SICILY / D&G - Orijentalni , Cvetni

239  MOSCHUS WILD LOVE SOPHIE NERVAL – Mošusni cvetno drveni

240  CHANCE / Chanel - Cvetni , Chypre

241  MOSCHUS CLARA - Mošusni

242  MOSCHUS WHITE - Mošusni

244  JENNIFER LOPEZ  GLOW/ J. Lo - Cvetni

245  BRUNO BANANI / B.B - Cvetni , Voćni

247  BURBERRY BRIT / Burberry - Cvetni , Voćni

248  PURE POISON / Dior - Cvetni

249  COCO MADEMOISELLE / Chanel - Chypre , Cvetni

250  TOUCH OF PINK / Lacoste - Cvetni , Voćni

251  CAVALLI /R. Cavali - Cvetni , Drveni , Mošusni

252  OMNIA/ Bvlgari  bordo braon- Orijentalni

253  AMOR AMOR / Cacharel - Cvetni , Voćni

254  EUFORIA/ C. Klain - Orijentalni , Cvetni

255  SIGNATURE / Escada - Cvetni , Voćni

256  ISLAND KISS / Escada - Voćni , Cvetni

257  JPG GAULTIER 2 – orijentalno gurmanski

258  ENVY ME/ Gucci - Cvetni , Voćni

259  INSPIRATION / Lacoste - Orijentalni , Cvetni

260  ANGE OU DEMON Givenchy - Orijentalni , Cvetni

261  ENVY ME 2/ Gucci - Cvetni , Zeleni

262  NINA 2 RICCI (red apple)  / Nina Ricci - Voćni
 , Cvetni

263  VERY irresistible / Givenchy - Cvetni , Voćni

264  THE ONE / D&G - Orijentalni , Cvetni

265  FEMME femine / H. Boss - Cvetni , Voćni

266  BLOSSOM EUFORIA/ C. Klain - Citrusni . Mošusni , Cvetni

267  BRIGHT  CRYSTAL / Versace - Cvetni , Voćni

268  ARMANI MANIA  ZA ZENE/ G. Armani - Cvetni , Drveni , Mošusni

270  CHANCE eau FRAICHE / Chanel - Chypre , Cvetni

271  TOUCH OF SPRING / Lacoste – cvetni drveni mosusni

272  BLACK XS / P. Rabanne - Cvetni , Drveni , Mošusni

273  CRYSTAL NOIR / Versace - Orijentalni , Cvetni

274  THE BEAT / Burberry - Cvetni ,Drveni , Mošusni

275  ULTRA RED / P. Rabanne - Voćni , Cvetni

277  ARMANI CODE / G. Armani - Cvetni

278  ARMANI DIAMONDS / G. Armani - Orijentalni , Cvetni

279  JASMIN NOIR / Bvlgari - Orijentali , Cvetni

280  OMNIA CRYSTALLINE  bela/ Bvlgari - Cvetni , Vodeni

281  HYPNOSE / Lancome - Orijentalni , Gurmanski

282  I LOVE LOVE / Moschino - Cvetni , Drveni , Mošusni

283  MAX MARA - Cvetni , Drveni , Mošusni

284  CAT DELUXE/ N. Campbell - Cvetni , Voćni

285  CAT DELUXE AT NIGHT/ N.Campbell-Cvetni , Voćni

286  LADY MILLION/ P. Rabanne - Cvetni , Voćni

287  GUILTY / Gucci - Orijentalni , Cvetni

288  CH / Carolina Herrera - Orijentalni , Vpćni

289  PLAY INTENSE / Givenchy - Orijentalni , Cvetni

290  BOSS ORANGE / Hugo Boss - Cvetni

291  212 VIP  /   Carolina Herrera - Orijentalni , Gurmanski

292  VALENTINA / Valentino - Orijentalni , Cvetni

293  RICCI RICCI / Nina Ricci - Chypre , Cvetni

294  FLORA BY GUCCI/ Gucci – Cvetni

295  SERPENTINE / Roberto Cavalli – orijentalni cvetni

296  PATCHOULI /  L` Erbolario Lodi – chypre cvetni

297  CHLOE INTENSE / Chloe - Cvetni

298  PREMIERE / Gucci - Cvetni , Mošusni , Drveni

299  BOSS NUIT / Hugo Boss - Cvetni , Voćni , Drveni

300  ENCRE NOIRE POUR ELLE /  Lalique - Cvetni , Drveni , Mošusni

301  INTO THE BLUE / Escada - Cvetni , Vodeni

302  POUR FEMME /   D&G -  cvetni

303  SI / Armani - Chypre , Voćni

304  JUST CAVALLI/R.  Cavalli - Kremasto , Cvetni

305  CH SUBLIME / Carolina Herrera – Cvetni chypre

306  LA VIE EST BELLE /  Lancome - Cvetni , Voćni , Gurmanski

307  THE ONE DESIRE / Dolce Gabbana - Cvetni , Voćni , Mošusni

308  BOSS JOUR pour femme / H. Boss - Cvetni , Citrusni

309  CANDY / Prada - Orijentalni , Mošusni

310  MA VIE pour femme/ H. Boss - Cvetni , Drveni

311  LADY MILLION EAU MY GOLD/ P. Rabanne - Cvetni , Voćni

312  VIP 212 ROSE /  Carolina Herrera – Cvetni vocni

313  YELLOW DIAMOND INTENSE / Versace - Cvetni , Voćni , Mošusni

314  ALIEN / Thierry Mugler - Citrusni , Cvetni , Drveni

315  BAMBOO / Gucci - Citrusni , Cvetni , Drveni

316  OLYMPEA / P. Rabanne - Orijentalni , Cvetni

317  EROS pour femme / Versace - Cvetni , Drveni mosus

318  BLACK OPIUM / Y.S.L - Orijentalni , Cvetni gurmanski

319  Good Girl  Carolina H. - Orijentalni , Cvetni

320  Million Prive Paco Rabanne - Orijentalni , Cvetni drveni

330  Body tender  Burberry- chypre Voćni





Коментари

  1. Dali postoi economic parfem inspirisan, Gabriela Sabatini Dévotion? Ako neko zna neka mi kaze br..unapred zahvaljujem.

    ОдговориИзбриши
  2. Ima li u kolekciji Economic parfema kopija RIVE GAUSHE YVES SAINT LAURENT

    ОдговориИзбриши
  3. Meni su najbolje 286,319,320 I upravo danas kupila da probam 316

    ОдговориИзбриши
  4. Najbolji. Je 16 i 249 parfem

    ОдговориИзбриши
  5. 206, Gucci Rush, meni omiljeni. Inače su verne kopije i vrlo postojani, s obzirom na cenu.

    ОдговориИзбриши
  6. Meni najbolji 228 i 262

    ОдговориИзбриши
  7. Po mom ukusu definitivno 312 nema muškarca koji me nije pitao koji parfem koristim inače radim kao muški frizer

    ОдговориИзбриши
  8. Da li postoji kopija Kleopatre i koji broj?

    ОдговориИзбриши
  9. Po mom ukusu i svi me pitaju za njega je ekonomik 319,i trenutno nije los ekonomik 35,inace sam godinama koristila 286.Ali moj favorit je 319

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман22. март 2024. 16:41

    277 Uvek mu se vraćam

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Recenzija -Puzzle proizvoda

Max factor 2000 caloria vs golden rose maxim eyes mascara